Rafał Pergół

Specjalista ds. administracyjnych
.
606 223 183
rafal.pergol@doradza-my.pl

administracja, obieg dokumentów, rozliczenia, licencjonowanie specjalistów, ewidencja umów, komunikacja z klientami

Zapisz tę wizytówkę
w swoim telefonie:

W chwili obecnej jestem jedyną osobą w zespole, której wykształcenie nie jest związane z finansami. Jestem absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna.

Każda podejmowana przeze mnie praca wiązała się z bezpośrednim kontaktem z klientami bądź szeroko pojętą administracją. Zaczynałem jako pomoc w jednym z dziekanatów Uniwersytetu Warszawskiego. Tam miałem pierwszy kontakt z tzw. biurokracją i wszystkimi problemami z nią związanymi. Jako osoba działająca bezpośrednio w biurze Dziekana, przyjmując dokumenty od petentów, jak też przekazując druki urzędowe do innych instytucji, miałem przyjemność uczestniczyć w całym procesie administracyjnym. Praca ta nauczyła mnie cierpliwości i spokoju podczas załatwiania spraw w urzędach oraz wyrozumiałości dla osób, które przychodzą ze swoimi problemami. Nauczyłem się również jeszcze jednej ważnej rzeczy - zawsze, ale to zawsze należy żyć w zgodzie z Paniami z Dziekanatu. :)

Kolejnym krokiem w mojej karierze zawodowej była praca w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej. W jednym z Programów MPiPS byłem odpowiedzialny za obsługę administracyjno-logistyczną. Praca na tym stanowisku nauczyła mnie uważnego słuchania oraz gotowości do udzielania pomocy w każdym przypadku. Administracja na tym stanowisku była o wiele bardziej rozwinięta. Do moich odpowiedzialności należał obrót wszelkimi dokumentami, sprawozdaniami i raportami.

Do Syguła i Partnerzy dołączyłem z początkiem roku 2014. W owym czasie zaplanowany został intensywny rozwój przedsiębiorstwa na najbliższy rok kalendarzowy. Postanowiono, że rozwój przedsiębiorstwa oparty będzie o nowoczesny CRM oraz innowacyjny program rekomendacyjny mający motywować klientów do polecania najlepszych usług finansowych na rynku. Aby wdrożyć powyższe projekty, w Doradztwie Finansowym potrzebna była osoba z doświadczeniem w administracji i zarządzaniem projektami.

Praca w Syguła i Partnerzy jest dla mnie kolejnym wyzwaniem. W chwili obecnej jestem odpowiedzialny za obieg wszystkich dokumentów. Mam również przyjemność przeprowadzać z klientami rozmowy telefoniczne oraz odbywać osobiste spotkania. Nierzadko spotykam się z naszymi odbiorcami celem przekazania niezbędnych dokumentów. Podczas tego typu spotkań często słyszę liczne pochwały dotyczące jakości świadczonych przez nas usług. Takie opinie utwierdzają mnie w przekonaniu, że to co wspólnie budujemy dla naszych klientów jest dobre i potrzebne. Zdarzają się również słowa krytyki, które cenimy równie mocno jak pochwały. Dzięki nim na bieżąco dowiadujemy się co jeszcze powinniśmy poprawić, aby wejść na najwyższy poziom obsługi klientów.